Последните две тримесечия не бяха рекордни за Apple, най-вече заради по-велите продажби на iPhone 6s. Това обаче не се отразява на постиженията им за последните 10 години и ябълковата компания отново оглавява класацията за "най-скъп бранд" и е оценена на стойност 178.1 милиарда щатски долара, което е с 5% повече от миналата година.
На второ място, логично се намества Google с оценка от 133.25 милиарда долара и 11% ръст. В челнта десятка има още доста технологични компании - Microsoft са на 4 място (72.8 милиарда, 8% ръст), Samsung - 7 място (51.8 милиарда, 14% ръст) и Amazon на 8 място (50.3 милиарда, 33% ръст).
Все пак, важно е да се отбележи Apple забавят ръста си (5%), което както вече казахме се дължи на по-слабите им продажби през предходните 2 тримесечия. С огромен интерес очакваме да видим какво ще се случи след анонса на iPhone 7, iPhone 7 Plus и Apple Watch Series 2.