Рекламация на закупен продукт, се предявяват само в магазина на Citytel.bg в гр. София или пред оторизираните сервизи на марката, модела.
Уважаеми клиенти,
За да ускорим и улесним приемането на Вашите iOS устройства за сервиз, моля проверете дали сте извършили следните стъпки преди да дойдете при нас:
1. Направете архив на данните от устройството.
Магазин Citytel.bg не поема отговорност за загубена информация от телефона или устройството което оставяте за ремонт.
2. Премахнете кода за отключване на телефона.
След отстраняването на проблема, телефона Ви трябва да се тества от сервиза, ако има код на клавиатурата или други защитни кодове, това няма да може да стене.
3. Премахнете защитни фолиа и лепенки, поставени по корпусите и бутоните на устройствата, тъй като те пречат на огледа и на ремонта на устройството, и то не може да се диагностицира добре.
4. Ако устройството не е Ваше, а го носите от името на друг човек, моля запознайте се с подробности за проблема, дали има ценна информация н него.
Благодарим Ви.