Брандът си е бранд, силният бранд си е силен бранд и в джунглата от "носими" устройства, Apple се заели челната 1ва позиция. Или поне за първото тримесечие на тази година.
Според данни от Strategy Analytics, за Q1 на 2017 година, Apple са продали общо 3.5 милиона броя Apple Watch и заемат 15.9 процента пазарен дял. На практика, в сравнение със същия период за миналата година, Apple бележат сериозен ръст в продажбите на умния си часовник - за Q1 на 2016 са продали 2.2 милиона броя и са имали 12.1% пазарен дял.
На второ място са китайците от Xiaomi с 15.5% пазарен дял и 3.4 милиона продадени умни, носими джаджи. Те бележат малък спад, спрямо Q1 2016 - тогава са имали 20.9% дял и 3.8 милиона продадени устройства.
Най-пострадали от ръста на Apple са Fitbit - спад от 24.7% дял през Q 2016, до 13.2% за Q 2017 (или спад от 4.5 милиона продажби, до едва 2.9 милиона).
А ако още се чудите дали да си купите Apple Watch - разгледайте нашите актуални предложения за оригиналния Apple Watch, Apple Watch Series 1 и Apple Watch Series 2.