Когато става въпрос за лийкове, свързани с HTC, няма как да не Ви изплува името @upleaks. Доказал се като "навътре с делата на компанията", той неведнъж е показвал устройства на HTC, много преди официалната им поява.
Този път, upleaks разкрива плановете на HTC, да печелят от реклами, като за целта използват BlinkFeed приложението си в Sense интерфейса в смартфоните си. Нямате HTC смартфон и не знаете какво е BlinkFeed? Вижте ревюто на партньорите на HTC One M9 и ще разберете.
Идеята им, в случай, че upleaks е прав, е доста готина. Колегите от 359GSM.com спекулират, че е много вероятно, HTC първо да пуснат BlinkFeed като отделно приложение за всички Android устройства на пазара и след това, събирайки повече потребители, да започнат с управлението на реклами. Идеята им е доста добра и би могло да се получи. Всъщност, същото направиха и BlackBerry - пуснаха BBM за всички мобилни платформи и след това започнаха да предлагат платен PIN по избор, реклами на продукти, приложения и други
Източник