Samsung не пестят средства за реклама и вероятно имат достатъчно причини, да не го правят. Години наред, рекламите им заливат пазара и няма как да отречем - те работят. Част от успеха на корейците, се дължи именно на огромните рекламни бюджети на компанията.
На Оскар-ите през 2014 година, Samsung буквално "избиха рибата" с реклама на Galaxy Note 3. Елън Дедженеръс направи прословутото "звездно селфи", което се споделяше 225 000 пъти в минута в туитър.
Тази година, "червеният килим" на наградите Оскар, събра още повече погледите на целия свят. Леонардо Ди Каприо трябваше да спечели Оскар преди доста време, но във вторник сутринта, той най-после се сдоби със заветната статуетка.
На шоуто, Samsung избухнаха с най-новата си реклама на Galaxy S7, S7 edge, Gear S2 и Gear VR. Съвсем в реда на шоуто, клипът включва звезден екип (Лил Уейн, Уесли Снайпс, Док Ривърс и Уилеям Мейси) и представлява забавна смесица от различни кадри, всеки от които изтъква някоя от ключовите функции на горепосочени устройства.
Без съмнение, тази година Samsung представига Galaxy S7, сериозно подобрена версия на миналогодишния Galaxy S6. Рекламата, със сигурност е струвала на Samsung милиони - както за звездите участвали в нея, така и рекламно време в предаването. Иначе казано - очертава се тежка година за конкуренцията - Samsung имат страхотен продукт и не жалят стредства, да го рекламират.